sobota, 31 grudnia 2011

Plany na 2012

Kiedyś postanowiłem sobie, ze w ciągu jednego sezonu odwiedzę/połowię na wszystkich rzekach górskich w okręgu gdańskim. I... nie udało się :). Zajęło mi to 2 sezony, ale było blisko.

W 2012 plany wędkarskie są takie:
1) Wyjazd do Szwecji - coroczna wyprawa, pewnie jak zwykle w znane nam rejon Jamtland. No chyba, że coś innego przyjdzie nam do głowy ... może Marsan? :)
2) Muchowanie - zgłębić dokładniej tajniki metody muchowej. Książkę A.Sikory przeczytałem, sporo artykułów w internecie również, zamówiłem podstawowe narzędzia i surowce do kręcenia much. Zobaczymy...
3) Lipień - zdecydowanie więcej czasu poświęcić lipieniowi, szczególnie na jesieni.
4) Rzeki na "W..." - połowić więcej na tych rzekach.
5) Łupawa - pozwiedzać trochę Łupawę, nie tylko w odcinku "Trzy rzeki".
6) Łeba - zaniedbałem tą rzekę okrutnie. Trzeba to również zmienić.


Jest jeszcze jedno ... może nie plan, ale marzenie. Wyprawa wędkarska w dzikie rejony świata, może np. Półwysep Kolski lub Mongolia. Ale to w najbliższym czasie pozostanie jedynie w sferze marzeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz